Vzdálená pomoc

V současné době je pro většinu firem důležitá hlavně rychlost zásahu. Proto od 1.1.2008 poskytuje naše firma nový typ služby pro naše stálé zákazníky. Jedná se o vzdálenou pomoc klientovi. Pomocí jednoduchého programu se náš technik může vzdáleně "podívat" na plochu počítače klienta, poradit či případně sám přenastavit co potřebuje. Tímto způsobem lze vyřešit více než polovinu zásahů, u kterých by jinak byla nutná fyzická návštěva technika. Jak postupovat u požadavků na takovýto zásah ?

  1. vyžádat si zásah na telefonu 777320277
  2. stáhnout a spustit klientský SW
  3. nadiktovat technikovy vygenerované ID
  4. po dobu sezení technikovi nezasahovat do práce (nepoužívat klávesnici a myš)

Tento princip vzdálené pomoci je velmi bezpečný. Na Váš počítač nic neinstaluje a technik se k Vám může dostat vzdáleně POUZE na Vaše vyžádání. Veškerá komunikace je šifrována.

Každý vzdálený zásah který povede k vyřešení problému bude zpoplatněn částkou 500Kč bez DPH, u klientů se smluvními podmínkami dle smlouvy.

Věříme, že tento nový způsob pomoci Vám přinese urychlené řešení Vašich problémů a tím sníží výdaje za správu IT ve Vaší firmě.

Vzdálená pomoc

AnyDesk

 

Reference

I po letech kvalitní spolupráce, mě vždy překvapí, jak rychle jsou v případě závažného problému technici vyresime.cz schopni reagovat. Tato rychlost a profesionalita nám šetří nemalé prostředky.

Leonhard Řehulka, ředitel

SMT s.r.o.
Naši klienti na nás kladou vysoké nároky. Proto i my klademe vysoké požadavky na naše dodavatele. Z tohoto důvodu jsme si jako dodavatele služeb IT pro naši společnost zvolili firmu vyresime.cz.

Edvard Mamoň, jednatel

PROFIMEDIA s.r.o.

Zobrazit všechny reference